2000ste bezoeker tentoonstelling “Alles kwijt”!

De tijdelijke tentoonstelling “Alles Kwijt” over de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog en de wederopbouw in Europa, Tiel en de Betuwe ontving op zaterdag 2 juli de 2000ste bezoeker.

Mevrouw Koetsveld en haar echtgenoot bezochten de tentoonstelling die de aanleiding van het uitbreken van de oorlog alsmede de verwoesting en ontberingen in Europa en in Tiel en regio laat zien. Het gedeelte van de tentoonstelling dat vertelt over de wederopbouw na de oorlog en de sfeer in de jaren ’50 was een feest der herkenning voor het echtpaar Koetsveld.

Op de foto overhandigt directeur van het Flipje en Streekmuseum, Jurriaan de Mol, een attentie aan mevrouw Koetsveld om deze gebeurtenis luister bij te zetten.

Op de foto staan naast het echtpaar Koetsveld en Jurriaan de Mol de heren Emile Smit en Peter Schippers, de conservators van deze tentoonstelling.

De tentoonstelling is een initiatief van het Flipje en Streekmuseum Tiel in samenwerking met onder andere Hart van Tiel, Oudheidkamer Tiel en omstreken en gemeente Tiel.

De (gratis) tentoonstelling aan de Santwijcksepoort nr. 7 is nog te zien tot en met 31 juli.