Prijsvraag: tekst op de gevel van het museum

Met ingang van 1 december beginnen we met het aanpassen van de entree en de begane grond van het museum. De entree wordt veranderd, er komt een ArcheoHotspot, waar straks onder andere de voorwerpen die zijn opgegraven in het Bleekveld te zien zijn en er komt een WO II Informatiecentrum voor Rivierenland.

Ook de buitenzijde van het museum krijgt een aanpassing. Er wordt een banier van cortenstaal geplaatst, met daarin een uitgesneden tekst. Wat daar op komt te staan? Daar willen we graag jouw hulp bij hebben. Speciaal daarvoor hebben we een prijsvraag opgezet. Je kunt hier alles lezen over hoe je mee kunt denken. Misschien staat dan straks jouw tekst op de gevel van het Flipje en Streekmuseum Tiel!

Let op: tot 30 November 2022 kun je jouw tekst inleveren!